Nasza szkoła od wielu lat prowadzi zajęcia dla osób dorosłych. Zdążyliśmy dokładnie poznać z jakimi problemami przychodzą do nas uczniowie, jaka jest ich motywacja do nauki oraz co chcą osiągnąć. Przystosowaliśmy nasze kursy, aby jak najlepiej spełniały oczekiwania naszych kursantów. Na podstawie zdobytych doświadczeń wiemy jakie kursy najlepiej sprawdzają się podczas pracy z dorosłymi uczniami. Przedstawiamy główne założenia naszych kursów:
1) miła i luźna atmosfera – staramy się zapewnić jak najlepsze warunki do nauki. Czy nie uczy się lepiej, gdy czujemy się dobrze w grupie otaczających nas ludzi? Możemy wtedy otworzyć się i bez skrępowania używać języka obcego. Wielu dorosłych przychodzi na zajęcia po ciężkim dniu pracy. Są zmęczeni. Nasze zajęcia dają im szanse spędzić miło czas a przy okazji wiele się nauczyć. Lektorzy to osoby przyjaźnie nastawione, których ważnym zadaniem jest stworzenie odpowiedniej atmosfery na zajęciach. Wielu z nich to prawdziwi żartownisie. Możecie przekonać się na własnej skórze.
2) nacisk na mówienie – umiejętność komunikowania się to podstawowy cel, który stawiają sobie dorośli. Większość z nich nie przychodzi na zajęcia, aby poznać tajniki i teorie strony biernej. Chcą oni potrafić wykorzystywać wiedzę w praktyce i mówić. Nasze zajęcia opierają się na konwersacjach. 80% lekcji to rozmowy na podstawie wcześniej wprowadzonego słownictwa oraz gramatyki.
3) przełamujemy bariery w mówieniu – strach przed mówieniem – to największy problem osób dorosłych. Boję się mówić, ponieważ popełnię błąd. Jest to zakorzenione w głowach osób już z czasów szkolnych. Miesiące spędzone na nauce teorii gramatyki i zbyt mały nacisk na mówienie sprawia, że przygnieceni wiedzą teoretyczną boimy się mówić. To niewłaściwe podejście. Na naszych zajęciach już od samego początku, od najprostszych zagadnień zaczynamy wykorzystywać wiedzę w praktyce. Na zajęciach mamy mówić, w inny sposób nie uda się nam przełamać bariery. Odpowiednia atmosfera, przyjazne podejście oraz pewność, że popełnianie błędów nie jest wstydem sprawia, że uczniowie otwierają się i zaczynają mówić.
4) raz a intensywnie – zabiegany tryb życia, praca, obowiązki domowe sprawiają, że ciężko jest przeznaczyć dwa popołudnia / wieczory na zajęcia w szkole. Dlatego postanowiliśmy zaproponować zajęcia dłuższe, intensywniejsze ale raz w tygodniu. Jest to opcja dla zapracowanych, gdzie musimy znaleźć czas dla siebie tylko jeden raz w tygodniu. Zajęcia trwają 100 min. Jest to zdecydowanie najchętniej wybierana opcja przez uczniów.
5) częste powtórki i maksymalnie wykorzystany czas na zajęciach – brak czasu opisany w punkcie wyżej oddziałuje także na sposób pracy z uczniami. Często nie mają oni wystarczająco dużo czasu, aby powtarzać materiał w domu. Postanowiliśmy na zajęciach korzystać z częstszych powtórek, które pozwalają uczniom lepiej zapamiętać materiał na zajęciach. Struktura lekcji jest tak stworzona, aby wyciągnąć z lekcji jak najwięcej. To ma być czas, kiedy zagłębiamy się w język na 100%, a wychodząc z lekcji pamiętamy już większość słownictwa.
Jeśli uważasz, że dobrze odnajdziesz się na kursie, który będzie spełniał kryteria podane powyżej to zapraszamy do wspólnej nauki. Połączmy pożyteczne z przyjemnym i spędźmy miło czas na zajęciach w naszej szkole.
Copyright 2024. KLINIKA JĘZYKA. Wszelkie prawa zastrzeżone. | powered by KK MARKETING&DESIGN
II oddział:
ul. E. Orzeszkowej 66, Piastów
(pasaż handlowy koło SP3)
I oddział:
wejście od strony osiedla Baszta
od ul. Paderewskiego (koło SP4)
ul. Żbikowska 26 lok. 1, Piastów
Siedziba główna:
Kontakt
Masz pytanie? Skontaktuj się!
Dane kontaktowe
I piętro, wejście od Al. Wojska Polskiego
ul. Kujawska 28, 05-820 Piastów
Nasze placówki są w bliskiej odległości od szkół podstawowych. Dla uczniów klas 0-3 – możliwość przyprowadzania dzieci ze świetlicy szkolnej (dotyczy SP2, SP3, SP4 i SP5 w Piastowie).
Prowadzimy zajęcia na terenie całego Piastowa.